Medailles versus Trophies- het fundamentele verschil

Ik kijk graag naar sport veel, de agressie, de geest , de macht of de koppigheid om te winnen door beide partijen verhoogt mijn opwinding. Niet alleen mij, maar mijn familie en mijn kinderen , allemaal graag om naar te kijken en deel te nemen in de sport. We hebben allemaal het gevoel dat het leven wat agressie en reden moeten bedenken om te leven zoals in de sport , er is altijd een reden om te winnen , dat is het respect en trots op het land door medaille of trofeeën . Zodra ik was het kijken naar de Engels Premier League met mijn kinderen en een van hen vroeg me dat wat is het verschil tussen de trofee en de medaille ?, dacht ik dat was een echte vraag, omdat het hebben van een verschil in het ontwerp is niet genoeg om de emoties uit te leggen en respect aan hen gehecht.

Schützenorden

Gewoon om mijn kind te leggen , had ik door een aantal onderzoeken en ervaringen gegaan om hen de basis oneven tussen de twee en het resultaat dat komt er als volgt uit zien : –

Trophies
Trofeeën worden gebruikt voor het betekent de overwinning van een team , of het nu bestaat uit twee sporten persoon of meer , die gaat naar de natie. Het over het algemeen gebruikt in games waar een team presteert . Trofeeën zijn bedoeld om het team werk dat het begrip, vertrouwen en waardigheid , bijvoorbeeld- een trofee aan de winnende kant door te zorgen voor hun overwinning in een serie of een wedstrijd omvat zinspelen .

Medailles
Medailles worden gegeven aan de ijver van de deelnemers te verhogen en ook om de overwinning te geven , betekent de geest van de persoon die hard werken en gaf al aan het team. Medailles worden niet alleen gebruikt in de games , maar ook in de sport , omdat het laat zien de offers en de liefde van het individu in de richting van het spel.

De eenvoudige verschil tussen beide zaken is de reden van het geven als
• De beker wordt gegeven aan de ploeg tijdens de medaille is aan het individu.
• De beker gaat naar de natie terwijl een medaille gaat naar de persoon .
• De trofee toont het harde werk van het team , terwijl de medaille toont de geest van het individu.
• De trofee wordt alleen gegeven aan de ploeg die won , maar medaille wordt gegeven aan alle de runner -ups .

Na deze dingen te zeggen om mijn kinderen , ik dacht dat dit zou geweldig zijn om openlijk te delen met de mensen . Dit is een algemene vraag die vaak kan oplopen . Ik hoop dat dit zal u helpen bij het minimaliseren van uw verwarring in verband met deze context.

Leave a Reply

